جستجو
Generic filters
Exact matches only

راه های ارتباطی

سوالات متداول

خانه/سوالات متداول
سوالات متداول1399-08-25T10:56:27+03:30
آیا خرید از سایت نیاز به ثبت نام دارد؟1399-05-24T19:22:30+04:30

خیر، خرید از سایت فروشگاه بابونه نیاز به ثبت نام و عضویت ندارد. شما میتوانید به عنوان یک کاربر مهمان اقدام به ثبت سفارش و خرید نمایید.

چگونه در سایت ثبت نام کنم؟1399-05-24T19:27:41+04:30

شما میتوانید از قسمت «حساب کاربری» که در بالای صفحه قرار دارد گزینه «ثبت نام» را انتخاب نمایید. پس از آن وارد صفحه جدیدی می شوید. در این صفحه با تکمیل فرم ثبت نام و در نهایت زدن کلید «عضویت» اطلاعات شما ثبت و ثبت نام شما تکمیل میگردد.

آیا امکان تغییر و ویرایش مشخصات کاربری وجود دارد؟1399-05-24T19:37:24+04:30

بله، جهت ویرایش یا تغییر مشخصات کاربری خود به بخش حساب کاربری و سپس به قسمت جزئیات حساب مراجعه نمایید. در این قسمت شما می توانید هر یک از جزئیات حساب کاربری خود را تغییر داده و در نهایت گزینه ذخیره تغییرات که در پایین صفحه قرار دارد را بزنید.

روش ثبت سفارش و خرید از سایت چگونه است؟1399-05-24T19:44:06+04:30

شما می توانید تمامی مراحل و اقدامت لازم جهت خرید از سایت و ثبت سفارش را در صفحه «نحوه ثبت سفارش» مطالعه فرمایید.

آیا می توانم به اطلاعات و جزئیات خرید های قبلی دسترسی داشته باشم؟1399-05-24T19:48:00+04:30

بله، برای این کار باید به قسمت «حساب کاربری» مراجعه نموده و گزینه «سفارش ها» را انتخاب نمایید. با این کار تمامی جزئیات سفارش های قبلی شما نمایش داده می شود.

جهت دریافت مشاوره چگونه با همکاران شما ارتباط برقرار کنم؟1399-05-24T19:55:01+04:30

جهت ارتباط آنلاین با مشاور فروشگاه میتوانید از گزینه واتس اپ که در پایین صفحه قرار دارد استفاده نموده یا به صفحه «تماس با ما» مراجعه فرمایید و سوال خود را ارسال کنید. مشاوران ما در ساعات اداری سوالات شما را پاسخ خواهند داد.

در چه ساعاتی از شبانه روز امکان خرید وجود خواهد داشت؟1399-05-24T20:00:09+04:30

شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز و 7 روز هفته از سایت فروشگاه خرید کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

آیا خرید از سایت فروشگاه بابونه امن و مطمئن می باشد؟1399-05-24T20:11:18+04:30

بله، فروشگاه اینترنتی بابونه دارای مجوز های رسمی از سازمان های مربوطه می باشد که هر یک از این مجوز ها را میتوانید در پایین صفحه سایت مشاهده فرمایید.

آیا امکان انصراف از خرید یا لغو سفارش موجود می باشد؟1399-05-24T20:18:18+04:30

بله، در هنگام انجام خرید از سایت شما می توانید فرآیند خرید را کنسل کنید. چنانچه خرید شما تکمیل و هزینه آن را پرداخت کرده باشید تا پایان همان روز فرصت دارید تا با ما تماس گرفته و سفارش خود را لغو کنید و هزینه آن به حساب شما واریز می گردد. اگر در روز های بعد قصد انصراف داشته باشید، با توجه به اینکه سفارش شما ارسال گردیده است، هزینه پست و ارسال از وجه شما کسر و مابقی به حسابتان واریز می گردد.

آیا امکان اصلاح یا تغییر سفارش وجود دارد؟1399-05-24T20:22:27+04:30

بله، جهت تغییر اقلام خریداری شده یا اطلاعات گیرنده فقط در همان روز فرصت دارید تا مراتب را با همکاران ما در میان بگذارید. پس از آن با توجه به ارسال شدن سفارش شما امکان هیچ گونه تغییری وجود نخواهد داشت.

جهت اطمینان از ثبت سفارش چه کنم؟1399-05-24T22:33:47+04:30

پس از ثبت سفارش یک پیامک یا ایمیل با مضمون ثبت شدن سفارش شما برایتان ارسال می گردد که به معنای ثبت سفارش شما می باشد.

دریافت سفارش چند روز طول میکشد؟1399-05-24T23:15:10+04:30

دریافت سفارش بستگی به سرویس پستی ای دارد که شما در هنگام ثبت سفارش انتخاب می کنید. چنانچه پست پیشتاز را انتخاب نمایید سفارش شما ظرف 2 الی 3 روز کاری بدستتان خواهد رسید و چنانچه پست سفارشی را انتخاب نمایید سفارش شما ظرف 5 الی 7 روز کاری بدستتان خواهد رسید.

سفارش از چه طریقی بدستم میرسه؟1399-05-25T01:19:47+04:30

فروشگاه بابونه سفارش های خود را فقط از طریق سرویس های پستی ارسال می نماید. بسته شما توسط مامورین پست به شما تحویل داده خواهد شد و از پذیرفتن اشخاص متفرقه و بدون کارت شناسایی خودداری فرمایید.

آیا می توان از طریق ارسال پیام سفارش خود را ثبت کنیم؟1399-05-25T01:24:54+04:30

بله، البته با توجه به راحتی و امنیت بیشتر توصیه می شود که از طریق سایت سفارش خود را ثبت نمایید. برای ثبت سفارش از طریق پیام و رسانه های مجازی کافی است که تعداد و نوع محصولات مورد نیاز را به همراه مشخصات هویتی و پستی خود برای همکاران ما ارسال نمایید. پیش فاکتور برای شما تنظیم و بهمراه شماره کات برای شما ارسال می گردد. در نهایت ضمن واریز وجه درج شده در پیش فاکتور و اطلاع رسانی از طریق پیام ، سفارش شما ثبت گردیده و آماده به ارسال می گردد.

آیا امکان مراجعه و خرید حضوری وجود دارد؟1399-05-25T01:26:49+04:30

خیر، با نوجه به شرایط کنونی فروشگاه امکان مراجعه حضوری محیا نمی باشد.

چگونه می توانم سفارشم را پیگیری کنم؟1399-05-25T01:32:52+04:30

پس از ارسال سفارش، کد 20 یا 24 رقمی رهگیری مرسوله پستی توسط همکاران ما در فروشگاه بابونه برای مشتریان ارسال می گردد. مشتریان می توانند با مراجعه به سامانه رهگیری مرسوله های پستی شرکت پست و وارد کردن کد رهگیری (با اعداد لاتین) نسبت به اخرین وضعیت مرسوله خود مطلع شوند.

چنانچه کد رهگیری هنوز بدستم نرسیده باشد چه باید بکنم؟1399-05-25T01:43:20+04:30

چنانچه کد رهگیری مرسوله پستی (کد 20 یا 24 رقمی) هنوز برایتان ارسال نشده باشد ممکن است …. دلیل داشته باشد.

  • مسدود کردن پیامک های تبلیغاتی: چنانچه شما سرویس پیامک های تبلیغاتی خط خود را مسدود کرده باشید، پیامک کد رهگیری مرسوله بدستتان نخواهد رسید.
  • ارسال نشدن سفارش: گاهی ممکن است بنا به دلایلی سفارش شما هنوز ارسال نشده باشد، یا تاخیری در ارسال مرسوله شما وجود داشته باشد. در این موارد کد رهگیری با تاخیر برای شما ارسال می شود.
  • عدم توجه مشتری: گاهی ممکن است شما پیامک حاوی کد رهگیری را به همراه سایر پیامک های تبلیغاتی نادیده گرفته و حذف کرده باشید.
  • دلایل و مشکلات فنی دیگر: شامل خاموش بودن یا در دسترس نبودن گوشی مشتری یا …..

در تمامی این موارد توصیه می شود که شما از طریق پیام با همکاران ما در بخش پشتیبانی فروشگاه در ارتباط باشید.

آیا امکان ارسال سفارش و پرداخت هزینه آن در محل (پرداخت درب منزل) محیا می باشد؟1399-05-25T01:46:19+04:30

خیر، موقتا سرویس پرداخت در محل فروشگاه بابونه غیر فعال می باشد و سفارشات فقط بصورت پرداخت آنلاین ثبت و ارسال می گردند.

آیا امکان ارسال کالا به دیگران وجود دارد؟1399-05-25T01:50:14+04:30

بله، شما می توانید سفارش خود را به گونه ای ثبت کنید که برای شخص دیگری ارسال گردد. برای این کار کافی است که در صفحه تسویه حساب فرم «

آیا امکان ارسال کالا به چند آدرس مختلف وجود دارد؟1399-05-25T01:54:14+04:30

بله، برای این کار شما باید سفارش خود را چند بار تکرار و هر بار آدرس محل های مورد نظر را درج نمایید.

در صورت عدم حضور در محل چه باید کرد؟1399-05-25T02:01:38+04:30

در چنین شرایطی مامور پست وظیفه دارد که ظرف مدت 24 ساعت به نشانی گیرنده مراجعه و بسته را تحویل دهد. چنانچه شخص گیرنده برای مرتبه دوم نیز در محل حضور نداشت، بسته مورد نظر به دفتر پست منطقه بازگردانده و شما می توانید با درد دست داشتن کد رهگیری مرسوله و کارت شناسایی معتبر به دفتر پست مربوطه مراجعه و بسته خود را دریافت نمایید. این اقدام باید ظرف مدت دو روز کاری انجام شده در غیر اینصورت بسته برگشت می خورد.

در صورت مغایرت کالای دریافتی با آنچه که در سایت خریداری شده چه کنیم؟1399-05-25T02:11:29+04:30

در صورت بروز مغایرت ابتدا فاکتور خرید و سایت فروشگاه را بررسی نمایید. شما باید اطمینان حاصل کنید که این خطا از طرف خودتان بروز نکرده باشد. اما اگر این مغایرت از طرف فروشگاه صورت گرفته باشد شما موظف هستید که شرح واقعه را برای همکاران ما در واحد پشتیبانی ارسال نمایید.در این حالت همکاران ما شما را راهنمایی کرده و اقدام به ارسال مجدد کالا می نمایند. (توجه: چنانچه خطای صورت گرفته از طرف خریدار بروز کرده باشد، در این حالت هیچ گونه مسئولیتی بعهده فروشگاه اینترنتی بابونه نبوده و مشتری می تواند ضمن قبول خطای خود اقدام به تعویض یا تهیه مجدد کالای مورد نظر نماید.)

آیا امکان بازگشت یا تعویض کالای خریداری شده فراهم می باشد؟1399-05-25T02:18:12+04:30

با توجه به اینکه همه اقلام موجود فروشگاه بابونه مصرفی بوده و درب آنها پلمپ می باشد، امکان بازگشت یا تعویض کالا محیا نمی باشد. مگر با توافق فروشگاه و کسر هزینه های اضافه پستی.

در صورت بروز اشکال در زمان ثبت سفارش یا هنگام پرداخت هزینه چه باید کرد؟1399-05-25T02:24:27+04:30

در این موارد کافی است تا با همکاران ما ارتباط برقرار کرده و مورد پیش آمده را به آنها گزارش دهید. چنانچه هزینه سفارش از حساب شما کسر گردیده باشد توصیه می شود که مشخصات تراکنش را محفوظ نگه دارید.

چگونه می تواند از گارانتی کالا استفاده نمایم؟1399-05-25T02:27:40+04:30

چنانچه کالای خریداری شده دارای گارانتی باشد، شما می توانید با مشاوران فروشگاه یا با شماره تماس کارخانه سازنده که بر روی محصول درج گردیده است تماس حاصل فرمایید.

آیا قیمت درج شده محصولات در سایت بروز هستند؟1399-05-25T02:30:31+04:30

بله، تمامی قیمت های درج شده در سایت فروشگاه بابونه مطابق با قیمت درج شده بر روی محصولات می باشد.

سفارش ها در چه شکل و با چه بسته بندی ای ازسال می شوند؟1399-05-25T02:40:24+04:30

تمامی سفارشات فروشگاه بابونه دارای لفاف بندی مطمئن و در درون کارتن های معتبر شرکت ملی پست بسته بندی و ارسال می گردد. هر بسته دارای یک برچسب بوده که بر روی آن لوگو و مشخصات فروشگاه بابونه و همچنین مشخصات گیرنده درج گردیده است. لذا توصیه می شود که از دریافت بسته های مشکوک و بدون نام و نشان اکیدا خودداری فرمایید.

چگونه مطمئن باشم که کالاهای خریداری شده بصورت سالم بدستم می رسد؟1399-05-25T02:49:46+04:30

تمامی سفارشات فروشگاه بابونه بوسیله کارتن و لفاف بندی مطمئن ارسال می گردد. علاوه بر آن خریداران موظف هسته که سفارش خود را در حضور مامور پست باز نموده و در صورت مشاهده ایراد یا خرابی از دریافت بسته خودداری نمایند.

توجه: با توجه به قوانین درج شده در صفحه «قوانین و مقررات» چنانچه خرابی بعد از دریافت از مامور پست گزارش شود، مسئولیت آن بعهده فروشگاه بابونه نخواهد بود.